Cherryblossom Arkadaşlar bebegime cig badem ve fındık vericem. 11 aylık alerjik olduğu icin bunlara geç geçtik. Şimdi fındık ve badem kabuklu malum sizler nasıl veriyorsunuz ezeceğim ama kabuğunu soyacak mıyım? Teşekkürler ❤️
Tatlisannedilekk Cherryblossom Ben rondodan çekiyorum canım un gibi oluyor zaten kabuklarını soymaya gerek kalmiyor
Barlasb10 Havanda dövüyorum ben vereceğim kuruyemişleri doktoru bu şekilde yap parçalı kalsın dedi eğer fındığın kabuğu soyulacak gibiyse soyuyorum değilse bi sorun olmuyor