Evet Süt aşırı kullanımda kansızlık yapar. Ama günde 1 kez içse bu çocuğun yararınadır. Süt ve süt ürünleri kalsiyum açısından zengin olduğu için kemik ve diş gelişimi için gereklidir. Misal siz hiç yoğurt, peynir, süt tüketmeyin, günde 10 kez dişinizi fırçalayın. Yeterince bu besinleri tüketen başka bir kişi hiç dişini fırçalamasa bile onun dişlerinin daha sağlıklı olduğunu görürsünüz.