Benim bebegim de 15 günlükken isilik olmuştu deniz suyuyla banyo yaptırmıştım çok iyi gelmişti yaz ayındayız zaten kat kat giydirmeye pek de gerek yok doktorum kendin nasıl giyiniyorsan cocugu da o şekilde giydir demişti bu arada geçmiş olsun şimdiden 😊