MaviMira Öncelikle geçmiş olsun canım.Atesliyken duş aldırma elini yüzünü ıslak bezle sil.Gecen hafta kızımın ateşi vardi bende duş aldirayim dedim.Banyoya geçtik az su döktüm.Birden put kesildi.Mosmor oldu.Nefes alamadı.Cok korktum.Oldum oldum dirildim.Hemen hastaneye yetiştirdim.Havale geçirmiş kızım.Cok dikkat edin ateş çok tehlikeli özellikle küçük bebeklerde daha riskli.Doktor duş aldırmayın bezle soğuk kompleks uygulayın dedi.Bu arada benim kızımda 10 aylık.