Benim kızım da 2 ay 21 günlük Ben de post açmaya çalışıyordum onun beceremedim Burası iyi oldu ben de Emziriyorum yalancı emzik de vermedim benim kızım da Normalde Dakika başı emmek istiyordu 2 hafta önce bayağı fena bir şekilde pamukçuk oldu Aslında daha önceden varmış ama iki haftadır coştu Son bir haftadır hepten fena ilerlemişti O yüzden meme reddi yaşadık eliyle diliyle içiyordu Çok şükür elhamdülillah uğraşa uğraşa Uykusuz ve yorgun günler sonucunda bir iki gündür iyiydi ama hala uykumu düzene oturmadı Şu an ne yapacağımı bilmiyorum gerçekten bağıra bağıra ya Ağlayasım var Şu an uyuyor yoksa onun içinde sürekli hareketli saygı uyanık gibi ama zor uyuttum dün geceden beri neredeyse yatağında uyumadı emerken kucağımda 10 veya 15 dakika uyuyor yatağına koyarken Hatta koymadan uyanıyor ne yapacağımı bilemiyorum benim gibi olanlar var mı diye buraya yazmaya çalışıyordum Burası denk geldi acaba uyku düzeni oturuyor mu oturuyorsa ne zaman oturuyor