Ayselssl ah çok geçmiş olsun benim bebeğim 16 aylıktı geçirdiğimiz zaman sizin pek ufak bol bol emzirmek dışında yapabileceğiniz pek bir şey yok. Umarım bir an önce sağlıkla atlatır bu süreci.Siz moralinizi yüksek tutun iyi olun ki ona faydanız olsun eğer sizde hasta iseniz bol bol su, tavuk suyuna kemik suyuna çorbalar, sebze meyve ağırlıklı beslenme, kuruyemiş, kefir, sarımsaklı yoğurt, limonlu su tüketin be inanın moral çok önemli sakın moralinizi düşürmeyin. Çok çok geçmiş olsun