NurEmre çok özür dilerim lafım kesinlikle size değil lütfen alınmayın. Su zehirlenmesi diye saçmalığı ortaya kim attı ? Hangi gzklı söyledi bunu. Gerçekten artık inanamıyorum ya. Su dan zehirlenen , ancak su zehirli ise olur. Lütfen bebeğinize zulm etmeyin. Hayvanın bitkinin yaşayan her canlının insanın suya ihtiyacı vardır. Herkesin her dediğine bakmayın lütfen. Ağzı olan konuşuyor. Bir çay kaşığı ile başladım doğduğu gün, 1 aylık olunca wee nin küçük su biberonu ile verdim ne kadar isterse o kadar içmeye alıştı. 5.5 aylık olunca da Avent alıştırma bardağı aldım. Şuan 7 aylık çok şükür bir problem filan yok. Hatta geçenlerde idrar yolu enfeksiyonu çıktı bol bol su verdim, antibiyotik verdi doktor atlattık çok şükür. Su nasıl bir zarar verebilir , anlamıyorum ya ve İnan bunu söyleyenlere deli oluyorum. Burda bir bayan post açmıştı sanırım denk gelip okumadınız. Bebeğine su vermemiş o da, bebeğin bağırsakları kurumuş hastanelik olmuştu, yatışı yapılmıştı Allah uzak etsin. Ve burda post açmıştı Allah aşkına su verin ben yandım siz yanmayın demişti. Doktor nasıl su vermezsin hele bu sıcakta demiş o bayana. Lütfen herkesin her dediğine bakmayın ve su verin. Ben daha bu güne kadar su içip zarar gören bebek görmedim. Ama rotavirüsten, menenjitten çok duydum. Umarım yazdıklarım faydalı olur ve su verirsiniz garip yavruya. Çok üzüldüm su vermediğiniz için 🙁