Pandaliii Kızlar 40 ım dün bitti. Sezeryan olmuştum. İlk hafta kanama şeklindeydi sonra yaklaşık 30 gün falan hep sarı akıntım olmuştu. Fakat bu akşam tekrar kanamam oldu adetmi oldum nedir anlayamadım ve bel ağrım var sebebi ne olabilir
Melisaelif Elbette olur benim 40 çıkana kadar kanamam oldu azar azar çıktığı gün adet gördüm bir hafta