Badekr Nolur yardım edin başına gelen var mı biontech aşı oldum resmen hiperlaktasyon durumum vardı yani fazla süt ama şimdi bi anda kesildi gibi bir şey
Alpbeybi Badekr 2.dozda ben çok ateşlendim. Sizin gibi hiperlaktasyon varken aşının 3.günü sütüm azaldı birden. Ateşe bağladım ben. Bikaç güne normale döndü 🙌🏻
RuzgarMommys Ilk doz da 2 3 gün sonra normale döndü Stress yapmayın yine uyku beslenme sık emzirme dikkat edin yeter geçici bişey.