Biz de meme+mama olarak besleniyoruz 2 ay 4 günlüğüz. Sütüm yetmiyormuş yani doktor öyle şöylesi ama günde 10 defa bez değiştiriyoruz resmen. Mamayı da sabah öylen akşam emzirme sonrası veriyorum aralarda mama vermiyorum. Mamayı da şırıngayla veriyorum. Biberon kullandık ve meme reddi yaşadık. Sana tavsiyem biberon dışında bir alternatif kullanman.