Ndoruk normal doğuö yaptım evet. Ebelerimin hepsi birbirinden iyi birbirinden ilgiliydi. 9cm olana kadar odamdaydım annem ve eşm vrdı yanımda. Her yarım saatte bir ebelerim kontrole geliyordu. Aslında 9da götürmiceklerdi ama ben gitmek istedim nedenini bilmiyorum 🤣yürüyerek götürdüler 2 ebe koluma girdi bir ebemin adı fatmaydı hala çok anarım adını çok sevmiştim onu. Doğum hanede önce yere ört serip köpek pozisyonuna getirdiler beni. Bir ebem belime masaj yaparken diğeri de nasıl ıkınıcağımı gösteriyordu. Bi 10 dakika sonra falan çatala geçtik.yne Fatma ebe vardı aşağıda bebeğe bakıyordu diğeride benimle ilgileniyodu tabi bebek hemşireleride bebek için hazırlık yapıyodu (onlarda harika insanlar) doğum bşldı artık baya baya kafasına elletmişlerdi bebeğimin o sırada doktorum da zaten yan taraftaydı ebem çağırdı bu sefer aktif bi şekilde ıkınma gerekiyordu ama ben o sancıyla beceremedim🥴 iki ebem aynı anda karnıma bastırdılR o sırada bende elimden geldiğince ıkındım. Bu süreç böyle 10 dk sürdü sonra kesi atıldı ve bebeğim geldi❤️ eğerki ebelerim olmasaydı doğuramazdım❤️doktorum da daha sonra dikişlerimi attı falan odaya aldılar bebeğim geldi 2 saat doğum hane katında kaldık sonta servise aldılar oradada çok ilgiliydi herkes yani kısacası şiddetle tavsiye edwrim❤️👌