Bal-Kaymak Şimdi gördüm yazınızı çok geçmiş olsun öncelikle,evet tabi ki çözümü vardır benim yeğenim ciddi kanser ilaçları kullandı hiç birşey ağrısını geçirmediği gibi ciddi olumsuzlukları oldu bı tedaviden oldukça memnun ama dedikleirnin hepsini uyguluyor, Ahmet hocayla görüşmeniz de yarar var diye düşünüyorum, tekrar geçmiş olsun.