Anneler bir şey soracağım kızım şuan 13,5 aylık ve 10 tane dişi çıktı. Kontrol amaçlı diş doktoruna gitmek gerekiyor mu? Bilmediğim için soruyorum. Bu arada parmağa geçirilen fırça ile dişlerini fırçalyrm ama normal bebekler için diş fırçalarına ne zaman geçebilirim