Ben hiç kilo veremeyen bir insanım iki çocuğumda da emzirirken çok kilo verdim ilk bebeğimde 46 kiloya kadar düştüm
Ama emziriyorum diye hiç abartarak yemedim yani kahvaltı da çok yedim akşam hafif geçerim akşam çok yedim çayın yanında bir şey yemem mutlaka bir yerden kesmem gerekiyor arkadaşınız da öyle sürekli yemiyordur siz yediği zamana denk gelmişsinizdir bence ben yedigi halde kilo almayanlara inanmıyorum mutlaka bir yerden kesiyorlardır