Annekuzusuua ben 2 sene taşıdım oğlumu kaynanama.valla kışın çok zor oluyor. Hava soğuk,yağmurlu. Birde vardiyalı çalışıyorum,bazen sabah babası yatağından kaldırıp götürüyordu. Gece geç geldiğimde garibimin uykusu bölünüyordu. En güzeli senin evinde bakması. Valla bak pazartesi iş başı yapicam küçük oğlum.5 aylık,yok bezi,maması,kıyafeti tekrardan kaynanaya taşı. Zor bacım.evinde bakarım diyorsa eşini dinleme. Eğer çok ısrar ederse 3 gün getirsin götürsün,çantasını hazırlasın,bıraksın annene esin