JackDaniels Deletedmom5284 Herkeste değer değişiyor aslında. Önemli olan değerin düzenli artışı. 2 günde 2 katına çıkmalı. En sağlıklısı ultrason çektirmek🙏🏻🙂 Siz mi gebesiniz😍
CatBoy Deletedmom5284 Gebeliğin var olduğunu gösterir. 2 gün sonra iki katına ulaşırsa değer sağlıklı ilerliyor denilebilir.
AgentMom Deletedmom5284 2 gün sonra değer kaça çıkmış o önemli. Benim adetime daha varken yaptığımda 100 lerdeydi. 2 gün sonra 300 lere çıktı. Sonra 1000 lere. Yani kişiden kişiye ve test verdiğin hastane değerlerine göre de değişiyor
Deletedmom5284 JackDaniels Ay Allah korusun 😂😂 arkadaşım korunurken adeti gecikmişte sağlıklı gebelik olur mu diye endişeleniyordu sormak istedim
JackDaniels Deletedmom5284 Hahahaha ya kıyamam🤣 İşte artış önemli. Birde usgde kese falan çıkması lazım
[silindi] Deletedmom5284 2gün arayla 2 katına ulaşması gerekiyor eğer fazla artış olduysa ikiz olma durumu olabilir😀
Deletedmom5284 [silindi] pattisanne Meltem37 nneslihan Ay sağolun kızlar aydınlandım resmen 😂😂 bilmiyordum hiç teşekkür ederim ❤️
pattisanne Deletedmom5284 Yaaa benim de adetim 1 gün geçilmişti ve ben ilk kan testi verdiğim de 420 idi😍 5 gün sonra kızım inşallah 1 yaşına girecek . Değeriniz güzel sağlıkla kucağınıza alın inşallah
nneslihan Deletedmom5284 artışı önemli aslında, 2 günde en az %60 yükselmesi gerekir ben 7,86 ile öğrendim 2 gün sonra 40 lara çıkmıştı değerim
Mom62636362 gozde_88 Biliyorum benim regl gecikmemin daha 3. gününde 5binlerdeydi o yüzden dedim. Tek bebek yüksek ihtimalle