zeyzey14 Bebeği olup kpss ile atanan anneler var mı ? Nasıl yaptınız kimi söylesem bebekle olmaz diyor
Dmt-01 zeyzey14 ben bebeğim 6 aylıkken atandım ama sınava bebeğim yokken girmiştim şuan bebeğim 21 aylık ücretsiz izindeyim millete kulak asmayın herkes herşeyi söyler siz yeter ki isteyin siz istedikten sonra yapamicagınız bişey yoktur 😍
Dmt-01 Dmt-01 benim hocam yayınları var duymuşsunuzdur internetten onların videolarını izleyip sonrada soru çözüyordum hergün soru bankasıda yine benim hocam yayınlarından almıştım
Wanderlust zeyzey14 ulkede her an hersey oluyor belli olmaz siz yine de hazirlanmaya calisin ama evet bebekle biraz zor olur kendinize vakit ayirma acisindan sizi zor bir sene bekliyor diyebilirim. Allah yardimciniz olsun 🙏🏻