Eğer gelişimi güzel ise demek ki sizin bebeğiniz çok güçlü çekiyor 5 dakika yetiyor olabilir başkalarının bebeği yavaş çeker 15 dk da doyar bende her seferinde bebeğimi 15 er dk emzirmiyorum hatta hiç süre tutmuyorum ne zaman bırakırsa. Çok şükür gelişimi gayet iyi