Ataselim Kizlar bebeğim 1 ay 18 günlük. İdrari çok berbat kokuyor. Normal mi bu. Tiksindirici şekilde dışarıdan bile duyuluyor kokusu.
Ayda123 Ataselim Benim bebeğimde 2 aylık olucak aynı durum bizdede var mama ile beslendiği için düşünüyorum ben
Vuslat23 Enfeksıyon olabılır su verınlı ıdrar ıle atsın attıkca koku gececek, rengı koyu ve kokuluya dönüyorsa dr goturmkte fayda var tahlıl yapıyolar ıdrar
Mirakbrs Ataselim benim çocuğum anne sütü ile beslendiği halde doğduğundan beri kakası da idrarı da inanılmaz kokuyodu büyük insanlar gibi doktora sorduğumda olabilir demişti bişey çıkmadı hala da aynıyız
Vuslat23 Ataselim her mamadan sonra vermelisin tabıkı ayına göre ben mısal 2 kasıksa 3 yada 4 te baktım içiyo verdım su önemlı helrkı mama yıyo lütfen ihmal etmeyin
Vuslat23 Ataselim dedıgım gıbı ben sarılıktan ötürü 1 hafta mama verdim 2 kaşıktı su ölçüsü baktım. 4 te içiyo verdım , içiyosa ver bıraz fazla yanı