Aymina123 16 aylık kızım bana ismimle sesleniyordu 3 ay kadar öyle devam etti anne demesi için çok teşvik ettik ama nafile derken bir gün aile yemeğindeyken ben mutfağa gitmek için ayaklandım o sırada kızım arkamdan annee diye bağırmaya başladı:) yani aslında biliyor ama söylemiyordu simdi genelde anne anii diyor ama cevap vermezsem o an ismimle bağırıyor 😀