Merhaba sevgili anneler. Daha öncede mama üzerine post açmıştım. O zamanlar bebeğimde kabızlık problemi vardı. Hipp organic combiotic kullanıyordum. Kilo alımı ve gaz yapmaması konusunda çok memnundum. Sonraları çok şükür kabızlığı geçti. Daha uygun fiyatlı bir mamaya geçmek istiyoruz açıkçası değiştirmek istemiyorum ama bu ay olmasa sonraki ay mecbur kalacağız sanırım. Sma optipro, similac, bebelac gold nutricare bunlar arasında kaldım ? Çoğu hekim sma öneriyor diye duymuştum. Tabi bir de bebeğimin sevip sevmeyeceği onda kusma gaz vs yapıpı yapmayacağını kullanmadan bilemeyeceğiz. Bu mamaları kullanan annelerim deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz? Teşekkür ederim şimdiden ☺️