Zddddz 3 yaşından 18 yaşıma kadar gözlük kullandım. Önce göz bandı veriyolar göz tembelliğinden dolayı. Hatırlıyorum zorla çizgi film izlemeye çalışırdım. Sol gözüm içe doğru kayıyodu. Gözlük kullanarak düzeldi. Şimdi astigmat+miyop var ama numaram düşük takmıyorum o yüzden. Tüm çocukluğum göz doktorlarında geçti geç kalmadan götürün:) eğer İstanbul’daysanız Veni vidi göz’e götürün.