Kıyaslamak gibi düşünce olmasın lütfen
Kızım 1 hafta sonra 6 aylık olcak
Gündüz uykusu 4..5 dakika hemen uyaniyo
Uyurken ıııhhh… ıhhhh.. die gözü kapalı şekilde ıkınır gibi huzursuz sesler çıkarıyor… gün içinde yere yatırıp oyuncak veriyorum eline çok çabuk sıkılıyor sürekli bi huzursuz yani memnuniyetsiz kucagima alıp konuşuyorum yüzüme bile bakmıyor sadece azıcık gülüp hemen sıkılmaya başlıyor sizin çocuklarda ayni mi yani bu aylarda normal mi?. Yoksa benim çocuk mu bi tuhaf bilemedim???