Diana2306 merhaba canm benmde 5 aylık ikizlerim var birde 2 yaşında oğlum bizimde uyku problemi büyükte var çok geç yatıyor daha uyuyalı mesela 10 dk oldu hergün bu şekilde uyuyor sabhta erkenden kalkıyor , çok şükür ikizlerimin gece uykusu iyi 9 10 gibi yatıyorlar sbah 6 7 de uyanıyorlar bende yeni başladm ek gıdaya onlara instagramdan bi sayfadan organik muhallebi ve çorbalar aldm henüz çorba denemedm ama muhallebiliye bayıldılar yedikçe yemek istiyorlat ve çoğu kişide memnun kilo aldırma konusunda onlardan deneyebilirsin hemde tok tutuyor