Selam anneler🌸
3 Kasım’da kızım 1 yaşına girecek inşallah. Dolayısıyla ben de mekan araştırmaya başladım. Evim çok küçük ve biz kalabalığız. En azımız 20 kişi olur:) o yüzden İstanbul/ Avrupa yakasında önerebileceğiniz mekanlar varsa yardımlarınızı bekliyorum. Bir de fotoğrafçı öneriniz varsa onu da alabilirim tabi…☺️
Desteklerinizi bekliyorum💕