Kızlar bebeğim 1 yaşını doldurdu yeni.15-20 gündür ishal hep bekledim geçer geçer die geçmedi.ateş yok kusma halsizlik yok sadece ishal dişe yordum.1 yaş kontrolü için doktora gittim kusma ateş halsizlik yoksa dişden dedi korkma dedi ama birşeyde vermedi ilaç vs.başına gelen varmı varsa ne kullandınız