Bebeğim 1 yaşında eleştiri kabul etmeden sadece içten bir soru sormak istiyorum nasıl başardınız sakın bana erken daha gibi cümleler kurmayın herkesin anneliği kendine kalsın sadece deneyimleriniz varsa duymak istiyorum emerken uyuyor ek gıda hiç bir şekilde yediremiyorum istemiyor geri çıkarıyor.