İlk yoğurt, sebzeler,meyveler diye gittik acelemiz yoktu 8 ayda falan iki öğün ancak yiyordu. Kitaba falan gerek yok internette bir sürü tarif var, instagram sayfaları var. Ama zaten aklınıza geliyor üretiyorsunuz birşeyler. bende çok paniktim ek gıda konusunda şükür güzel geçti🙏