Mutluuuumandalina Kızlar elektiriklisini kullanan var mı acaba memnun musunuz sütüm azaldı ve çoğaltmam lazım çünkü çalışmaya başlayacağım önerir misiniz almalımıyım sizce
Teemo07 Mutluuuumandalina hastane tipi olanları cok övüyorlar. Onları da kiralayan yerler var. Süt artırıyor diyorlar
Findikfistik Mutluuuumandalina Ben memnun kaldım tekli olanından. Ama düzenli sağım çoğaltıyor diyorlar da bunun pompa ile ilgisi var mı bilemem. Mesela Philips avent daha iyi diyorlar durumunuz elveriyorsa ondan alın. Dediğim gibi ben lansinohtan memnundum.
Dorukcummmm Mutluuuumandalina prematüre annesiyim ve bebeğim doğar doğmaz yoğun bakıma alınmıştı, daha bebeğim emmeden bu pompayı kullandım ve sütüm çok güzel geldi çok şükür. Ben memnunum öneririm
Mutluuuumandalina Teemo07 ücretleri ne kadardır acaba canım bide ben çalışacağım için uzun süreli lazıö bana
Burcumtlg Mutluuuumandalina bende bir süre lansinoh elektrikli kullandım gayet güzel. Daha sonra kızım zaten sürekli memede gerek yok sağmaya deyip bıraktım. Çalışmıyorum da. Tavsiye ederim güzel çalışıyor. Hız ayarları da var
Findikfistik Mutluuuumandalina Evet bence de pahalı yani, o yüzden lansinoh almıştım ben öneririm. Amazon’dan falan bakın orda indirim olunca ben 230 TL ye almıştım sanırsam.
Teemo07 Mutluuuumandalina aylık 200 TL. 90 TL de aparatları satıyorlar. Bana 2 haftalık lazımdı o yuzden kiralayamadım. Uzun süreli içinse tabi haklısınız satın almak daha iyi olur. Avent i cok öneriyorlar.
endoplazmikretikulumiste Mutluuuumandalina bebeğim uyuduğunda 3 saatte 1 kısada olsa 20 dk sağım yaptım ve halen yapıyorum sabah 9-10 gibi başlıyorum son kez akşam 10-11 gibi bitiriyorum gece yapmıyorum ben
Lienna Mutluuuumandalina çok güzel çok memnunum. Can da yakmıyor hız ayarı da olduğu için sağımı çok rahat
tunalimon Bebeğim meme reddi yaşadığında sağıp vermiştim ben memnun kaldım sonra memeye dönünce bıraktım kullanmayı. Ama sadece pompa kullandığım halde sütüm azalmadı
mustafayamaninannesi Mutluuuumandalina çiftli kullanıyorum mama meme ilerledik hep şuan hepten meme reddinde emmiyor lansinoh candır asrın icadı diyorum makineme gözüm gibi bakıyorum valfi eskimişti yeni sipariş verdim 10 numara 5 yıldız 🌟☺️
Mutluuuumandalina mustafayamaninannesi canım peki ne aralıklarla sağdın benimki emiyor şimdi iki ay sonra başlayacağım işe stok için nasıl sağmam lazım hiç bilmiyorum
seda84 Mutluuuumandalina Merhaba ben de Kraft ın var elektirikli 9 kademeli sadece 3 kez kullandım ve satmayı düşünüyorum.
mustafayamaninannesi Mutluuuumandalina gece sağım emzirme yapmıyorum çünkü gerçekten sütüm az sabah birikiyor aslında emdikçe çoğalır diyorlar gece emzirmek lazım dediler ben yapamadım sağmakta bana yorucu geliyor gece gece. emmiyor benimki 3 saatte bir sağıyorum gündüzleri genelde bugün sadece sağarak 340 çıkarmışım mesela topladım şuan