serplgktg25 çok zorlandım ama 40’ı çıkana kadar 3 saatte bir kalkıp emzirdim, bazıları bana öyle çocuk uyandırılır mı yapma dedi ama ben kan şekeri düşer diye korktum, uyandırabiliyorsanız 3 saatte 1. Siz de mümkün olduğu kadar erken yatın, ben 40’ım çıkana kadar perttim uyku açısından hala sa pertim ama çaktırmıyorum,