Merhaba arkadaşlar☺️
Saçlarım kendimi bildim bileli hep çok zayıftı. Hiç hacimli saçlarım olmadı🙄Ama doğumdan sonra çok döküldü. Neredeyse kel kalıyordum. Bir süre sonra düzeldi. Saçlarım uzadı. Kısa kestirdim daha sonra. Sıcakta çocukla zor oluyordu. O hızlı uzayan saçlar gitti aylardır uzamayan saçlarım var şimdi. Bana tavsiye edebileceğiniz, gerçekten işe yaran, hem saç uzatan hem dökülme engelleyen bir ürün var mı?
Şimdiden teşekkür ederim💐