-Alp- Aselllecre yapışıklık durumuna çocuk cerrahları müdahale ediyor diye biliyorum ama bu doğuştan olan bir şey değil mi? Sonradan mı kapanmaya başladı?
Ay26 Aselllecre bizim de yapıştı doktor hemen açtı krem falann vermedi şimdi yeniden yapışmaya başladı
bitterdelisi244 Aselllecre gecıcı bı durummus pamuk kullanmak iyiymiş genede bı arastırın gecmıs olsun
Aselllecre -Alp- sonradan kapanmaya başladı tamamı kapanmadı zaten aile hekimine dedi doğuştan olanlar tamamen kapalı oluyor bu ynei kapanmaya başlamış diye
Aselllecre bitterdelisi244 bebek pamuğuyla temizliyorum hep poposunu ben ama oldu nasıl oldu anlamadım
Evrem94 Aselllecre doktor tek bi hareketle açıyor canım. Bize estrıol vajinal krem verdiler sürdüm ikinci kez gene yapıştı. Her altını açtığında baş ve işaret parmağınla açma hareketi yap dedi doktorumuz
Sevinc24 Evrem94 bana da dedi başlamış diye krem verdi ama sürünce yine oluyormuş diye okudum ben de sürmedim bakıyorum kenarları açık nasıl oluyor anlamadım artık elimle hep ayırmaya çalışıyorum bi de yıkıyorum suyla benim hatam pişik kremi kullanmaktı sanırım
Ssullee Benim kızımında yapısıklık vardı krem verdı doktor ben baya kullandım kendi hix müdahele etmedi kız cocukları östrojen hormonu daha salgılamadıgı icin yapısıklık oluyomuş ama korkmayın ben baya uzun süre kullandım krem şimdi düzeldi
Roseses Ya tam da bugun bir kadın doğum doktoru bunu sormuş biri soru cevapta cevaplamıştı, cerrahi bir müdahale yaptırmayın, östrojen hormonlu krem var sadece onu sürün demişti cerrahi müdahaleye de karşı olduğunu söyledi bunun için
-Alp- Aselllecre yaa çok geçmiş olsun bence siz biran evvel çocuk doktorunuzla görüşün. Daha da kapanmadan belki bir müdahalede bulunurlar
Ay26 Aselllecre makasla hemen açıldı zaten anlamadı bile ince zar olduğu için hemen açılıyor, cerrahi müdahale diyolar ama çok minik basit bir işlem korkulacak birşey değil.
bitterdelisi244 Aselllecre cok basit bi işlem acısız korkmayın elıyle acıyor yada krem verıyır endıslenmeyın🥰
Seldabi Aselllecre ilkinde uyusturucu krem surul makasin ucuyla acti ama yine de cok acidi sonra krem falan verdibsurdirtmedi 2. Sinde doktor bakiyomus gibi yapip patir kutur eliyle bastirarak acti ve cani cok aci sonra hic elletmemeye basladi cocugum buarada 2,5 yasindaydi
Tosbiklerinannesi Aselllecre benimde eltimin kızında vardı Bu durum doktora götürdüler ufak bir cerrahi müdahele İle açtı doktor.
Crocusd Kullanılan pişik kremleri yapışıklık yapıyor. İyi bi marka kullanmalısınız. Bizim doktorumuz sudokrem ve mustela önerdi. 5 aylık kızım hiç yapışıklık olmadı
Sevinc24 Crocusd maalesef eşim gitmiş popolin almıştı ben de dedim ki bu sene ben hep sebamed kullandım ilk kızımda o yok bu iyi marka dedi ben de kullandım keşke kullanmasaydım şimdi ıslak mendili de bıraktım yıkıyorum şimdi