Bizim de 11 aya 10 gün kaldı daha dün doktora götürdüm tüm testler yapıldı hepsi normal çıktı ve benim bebeğim 7. Aydan beri ağzını hep kitliyor son zamanlar artık inada bindirip biberonu bile istemiyordu o yüzden götürdüm boyu kilosu yerindeyse iştah şurubu veririm dedi doktor herşey normaldi ben yemediği için ağladığı biliyorum çok zor yemeyen çocuk ama zorlamayın ben yaptım siz yapmadın keşke mama içsede yemek yemese🥺