Glitter Kizlar merhaba. Bebegimin 2 hafta oncesine kadar cok salya salinimi vardi ama 2 haftadir epey azaldi. Cisli bezleri bol ve kilo alimi da iyi ama salya saliniminin bol olmasi gerekmiyor mu? Sizin bebislerin salya durumu nasil?
Keremozaninannesi Glitter oğlumun öyle abartı bi salyası gelmedi ama şu an iki dişide çıktı hala ara ara çok geliyor onun dışında pek salyası akmıyor
Glitter Keremozaninannesi benim oglum da surekli tukurukleriyle kopuk yapip oynuyordu da simdi yapmiyor ve salyada da azalma gorunce korktum cunku dis cikana kadar cok olacak saniyordum. Ilk bebegim pek bir bilgim yok dis ve salya konusunda
Keremozaninannesi Glitter benimde ilk bebeğim eltimin oğlunun aylardır salyası aşırı derecede geliyor ama hala dişi çıkmadı cocuktan cocuga degisiyor sanırım