Ega valla ben çok memnunum ya hiç bir sorunla karşılaşmadım ileridede altına baza yada ahşap karyola tarzı bişey almayı düşünüyorum büyüyünce de kullanır, Montessori yede ekstra para vermek istemedim fuzuli geldi açıkçası çünkü yatarken yastık yada yan koruma tavsiye etmiyorlar çocuk dönüp burnunu kapatabilir falan diye e Montessori ahşap dedim başını falan vurur hiç gerek yok böyle çok memnunum