Zeyk sütünü sağıp ver canım mama da ver bende verdim doktor gaz damlsı verdı bıogaıa ondanda damlattım 1 Aydan sonra mama yı kes dedi ama ben arada yine verdım hata yaptım bebegın 30 günlük olduktan sonra biberon verme bence ben meme reddi yaşıyorum biberona alıştı seni emsin en iyisi.