Öncelikle merhaba,
bebegim bugun 10 aylik oldu. Uyku sorunumuz vardi hep ozellikle geceleri surekli uyanmasi gibi yada gunduzleri kisa uykulari gibi. Ama uykuya rahat gecerdi direnmezdi hic gel gelelim bu 15-20 gundur ozellikle gece uykusuna yatirdigimda yaptiklarina. Gozleri kapali tam olarak dalamiyor surekli bir hareket halinde surekli oturmaya çalışıyor ystiklarin ustune cikmaya çalışıyor ve dalamadigi icin sinirlenip agliyor. Ve bu uykuya gecis 1 hatta 1,5 saat sürüyor. Hesapladigima gore suanda atak haftasin da bide. Var yasayan veya yaşamış olan duzelir mi 😔