Momm12 biz amerikada yaşıyoruz burada yaz da kış da çok erken geliyo mart ayında tişört giydrmeye başlıyorum eylül 1 den itibarenden hava sıcaklığı 10 derece düştü baya serinledi geceleri artık uzun kollu yatrıyorum ve nerdeyse pikelerle yatılmıcak kadar oluyor gece