Anneler merhaba. Bebeğim 40 günden sonra genellıkle mamaile devam etti günde 1 öğünü sadeceanne sütü. Bu durumda yanı mama coğunlukla kullanılıyorsa ek gıdaya gecilebileceğini duymustum hatta doktorum 4,5 aylıkken getir karar verelim dedi suan 4,5 aylık bu hafta kontrole gideceğim ama benım durumumda olan erken ek gıdaya başlayan varmı