Kbra_1992 Kızlar oğlum 4 ay 20günlük hep dönerek uyumak istiyor ve kendini uyandırıyor bnd hiç uyuyamıyorum çözüm öneriniz varmı lütfen yardımcı olun
BirAlparslanAnnesi Kbra_1992 malesef o dönemler bi süre devam ediyor bizimkide aynı aylarda 7/24 döner bide kolunu kurtaramaz kendini uykusundan ederdi😂😂😂 ama geçiyor merak etmeyin
Huysuzannesi Kbra_1992 merhabalar her bebek aynı yoldan geçiyor sanırım benim bebeğim de dönmeye çalışıyordu dönüyordu sonra kafasını koymayı bilmedği için ağlayıp uyanıyordu bir süre böyle gidiyor hiç bitmeyecek gibi gelmişti bana ama alışıyorlar. Her bebek farklıdır benimki 2 3 haftada öğrendi belki sizinki daha erken öğrenir 😊
Teemo07 Kbra_1992 bizde öyleyiz. Tutcam diye geceleri uyumuyorum resmen. Sürekli kendini yüz üstü atıyor. Önlü arkalı destek olup tutuyorum.
BirAlparslanAnnesi Kbra_1992 bilmem 🤷🏻♀️ Bebekten bebeğe fark eder benim oğlum şuan 9 aylık baya oldu geçeli
Alp16 Benimde bebeğim ilk dönmeye başladığında kendini uyandırıyordu sürekli ama şimdi yüzüstü dönünce uyumaya devam ediyor alışıyorlar sanırım
Huysuzannesi Kbra_1992 inanın öğreniyorlar biraz sabır bence çok zor bir dönem, onlar içinde zor bir dönem sürekli yeni şeyler öğreniyorlar bize göre çok basit onlara göre çok zor 😊
Eymeneslemim Benim kızımda öyleydi ben kundak yapmaya başladım birde yattigi yerde yanları doldurdum mesela battaniyeyi katlayıp koydum hem çok güzel uyuyor hemde öyle dönmeye calisamiyor şimdi kundaksiz uyuyamiyor çok seviyor bağlanmayı 😂😂
matmazeliingunlugu Eymeneslemim çocuklar dönmeye başladıktan sonra kundağı önermiyor uzmanlar yalnız ☺️
ceyhunun_annesi Kbra_1992 bizde 4 aylik olmak üzereyiz hala tak olarak donemiyo bacaklarını havaya kaldiriyo sağa sola doğru yatırını ama hala dönmedi
Teemo07 Kbra_1992 yastık mantıklı. Biz birlikte yatıyoruz da tek kişilik yatakta, ben tutmak zorundayım maalesef.
Rahimesevda Kbra_1992 merak etmeyin geçiyor aynı süreçten bizde geçtik . Bizim nerdeyse 2 hafta falan sürdü o dönemler sonradan dönüyor ve uymaya devm ediyor olacaktır Yastık falan koymayın engel koydukca daha da dönmek istiyorlar . Bir çaresi yok malesef. Hı birde gün icerisinde yere bırakın donebildigi kadar dönsun ki gece çok o isteği olmasın . Sadece biraz daha büyümesini bekliyceksiniz o zamanda başka seyler olucak 😁
Kbra_1992 Rahimesevda bütün gün yerde ztn valla 4üncü aya gelince huyu suyu değişti çok zorluyo bni 😔