3MelekAnnesi3 Eda_sezer gazı olunca memeyi 10 kere tutup 2 cekip 10 kere bıraktı gı oluyor uyku arası aktif emiyor uyanıkken gazdan cok zorlanıyoruz 😊
Temmuz2021 Eda_sezer gaz olunca dediğiniz gibi aglar. Benim bebeğim 42 günlük aynı şeyi yaşıyoruz. Emzirene kadar defalarca gazını çıkartıyorum
idilolo Gazı olunca, süt çok gelince, süt az gelince ağlıyordu ilk günlerde, emerken kıpır kıpır hala.