Bryumakmutluluk benım kızım da 1 haftadır hiç Su içmiyordu. Biberon, bardak, kaşık hiçbir şekilde içmedi. Dün tesadüfen biberonun kapağını açtım o şekilde içirmeye çalıştım kana kana içti. Nedenini anlamadım ama dünden beri sadece biberonun kapağını açıp ağzına dayayınca bol bol içiyor suyu.