Maternalmom-_- Bebeklerimiz kay aylık ve kaç kere emiyor benim 10 aylık baya azlatti emmeyi normal mi?
enfalinannesi240 Maternalmom-_- bence gayet normal ek gida alıyorlar sonuç olarak sen sürekli tekli et yinede
Maternalmom-_- enfalinannesi240 ek gıdayı az yediği zamanda da pek emmiyor kendini geri atıyor işe başladım o zmandan beri böyle bunla ilgisi olabilir mi?
enfalinannesi240 Maternalmom-_- olabilir kim ilgileniyorsa ona ilgisi düşkünlüğü artmış olabilir bakan kişinin elinden yiyip içmesi ben durumda ona dikkat ettin mi
Maternalmom-_- enfalinannesi240 yok bakıcı bakıyor ona da çok bı düşkünlüğü yok aslında bı sıkıntısı yok bana karşı ama emme konusunda reddediyor sürekli
Maternalmom-_- enfalinannesi240 hiç bakmadim ona sizin bebeğiniz kaç aylık oldu mu o dönemler de böyle şeyler