Bebeğim 2. ayından beri Mukuslu kakası var hiç geçmedi doktorumuzda selyadan vs olabilir diye ki çok selyali üstünde çok durmadı çünkü o aralar üst solunum enfeksiyonu da geçirmişti şimdi neredeyse 4 aylık olacağız bugün mukuslu yine ama ilk defa kanlı geldi .Sabahtan beri sinirim psikolojim bozuk benim .Ya alerji ise ve bu zamana kadar benim yüzümden bu sancıları ve dahasını çekiyorsa çok üzüldüm küçük bedenine zarar vermişim gibi hissediyorum.Baska hiç bir belirti yok ne isilik,ne döküntü (egzema), pişik, kızarıklık sadece mukus vardı bebeğim doğduğundan beri gazlı ve huysuz kucakcydi ama bu bir kaç gündür geceleri saat başı sanciya uyanır oldu karnı inanılmaz gurulduyor geceleri yapınca rahatlıyor ama çok ağır kokuyor yani alerjik anneler bir yol gösterebilir mi alerji belirtileri mi bu ?Doktorum 1 hafta kontrol et dedi ama 1 hafta beni benden alıcak biliyorum 😞Daha öncede şüphelerim vardı geçmeyen mukus yüzünden ama tek başına alerji belirti olmaz diyince bir çok doktor peki demiştik.Bilmiyorum nasıl oluyor nasıl olacak bu süreç?