Kızlar yıldırdım sizi kovid postları ile ama çok korkuyorum :( biz kovid atlattık bebeğime de bulaştı ve çok zor günlerdi. Aşılarımızı oluyoruz ama ben çok korkuyorum bebeğim için. Acaba onun antikor seviyesi ne durumdadır çok çok dikkat ediyorum ama olurda yeniden olur diye korkuyorum. Bebeğine antikor testi yapılan falan var mı acaba ?