4.atağa kadar sadece acıkınca ağlıyordu, atak itibariyle sadece uyku için ağlamaya başladı ve 1.5 saat boyunca uykuya geçmek için hem mızmız hem de nefessiz kalana kadar ağlıyor, çok üzülüyorum haline, halime, terler dökülüyor her yerimden, uyutacağım diye. İmkanı yok uyumuyor, sadece ağlıyor. Meme reddi yaşamadım çünkü atak başladıgı gün memede uyumaya başladı, başka türlü hiçbir şekilde uyumuyor, tabi ağlarken meme tutturmak da bazen çok zorlaşıyor. Ayakta hem emzirip hem sallıyorum, kollarım, belim, sırtım, topuklarım pert oldu. Son 12gün, bitecek inşallah 🙏