Mlsglmz Merhaba bebeğim 9 aylık , dışarıdan hiçbir belirti yok ama bastırınca beze gibi sertlik var bugün farkettim. Bu durumu yaşayan anneler hangi doktora gitmem gerek acil bir durum mu . Çok endişeliyim
Aselllll Mlsglmz cocuk doktoruna götürün yag bezesı olabılır korkmayın gelısım canından cocuklarda oluyor diye duymuştum
Mlsglmz Aselllll çok teşekkür ederim. Birçok şey okudum kafam çok karıştı haftasonu denk gelince ister istemez tedirgin oldum .