Kbr07 yanlış yönlendirmek istemem ama meme eğer çocuğun beslenmesine engel olacak bir hale geldiyse doktorlar memeden kesin diyorlar genellikle. Çünkü çocuk yemese de nasılsa meme var diyor. Zamanla açlığını sadece emerek bastırmayı öğreniyormuş. Yani memeden süt gelmese bile emerek rahatlıyor ve açlığını böylece bastırıyormuş. Mutlaka doktorunuzdan fikir alın, eğer gerçekten hiç beslenmiyorsa.