Gegimasal Gokcenboran benim aşırı duygusal ve ağlak 🥺 sürekli annemi özlüyorum ve evimde olmak istiyorum.
Babe Gokcenboran bebegim 4 aylik olmak uzere ama sanki zaman gectikce daha cok duygusallasiyorum su ara anneler gunu reklamlarinda bile aglamaya basladim🤣
Tunayyyy Gegimasal ben de annemi çok özlüyorum ya noldu anlamadım kendime. Yanımdan gitti ağlamaktan Bi hal oldum 😢
Gegimasal Tunayyyy ben de aynı durumdayım sürekli geçen yıl nişanlı iken ramazan ayını düşünüyorum.Birde şimdi iftar da tek bunu düşünüp yine ağlıyorum.Esim güzel bir günaydın mesajı attı diyelim ona bile ağlıyorum.Bugun markette götürdü ona bile ağladım 🥺