AselinAnnesiiiiii Bebek telsizine ihtiyacım var maksimum 300 TL’ye kadar alabilirim. Kullanıp memnun kaldığınız tavsiye edeceğiniz telsiz var mı?
Egeanul AselinAnnesiiiiii motorola aldım memnunum tek sıkıntısı bebekte kalan telsiz prize takılı olması şart
Teemo07 AselinAnnesiiiiii Bizim arkadaşlar bundan kullanıyor çok memnunlar gece görüşü falan çok iyi, indirimdeydi yükselmiş fiyatı tekrar.